Di dalam blog ini saya akan berkongsi koleksi ART saya dan apa-apa sahaja mengenai HOBBY saya dengan anda semua yang mempunyai minat yang sama seperti saya....sila klik link di LABELS untuk melihat lebih banyak koleksi ART & HOBBY saya...join lah blog ini dan kita sama-sama berkongsi mengenai ART & HOBBY. :-)

Sunday, January 10, 2010

Puisi - Tentang Dirimu

Tentang Dirimu

Engkau tak pernah erti kalah

Engkau tak kenal letih lelah

Tak pernah perpaling arah

Engkau tahu itu dirimu

Dirimu yang dulu gagah

Dirimu yang dulu megah.

Kini tentang dirimu

Bukan lagi gagah tapi lemah

Bukan lagi megah tapi susah

Engkau tak kenal dirimu dulu

Engkau tak kenal tentang dirimu.

Sinar baru wujud dalam dirimu

Engkau perlu mula dari bawah

Engkau perlu kenal dirimu

Jangan mudah kalah

Jangan mudah berpatah

Kerna itu adalah dirimu.

No comments:

Post a Comment